Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jsem ubohý, nafoukaný a po slávě toužící bloger

Přečetl jsem si právě blog pana Karla Bočka a i když malinko dlouhý výklad o tom jak se má bloger chovat, jak si snad má vážit své svobody psát, přece mu musím dát za pravdu. Tohle když napíši, tak pak nevím. Schovám hlavu do písku? Zastydět se? Zasloužím si to, co dostávám zpět? Asi jo.

Před 4mi plus roky jsem se rozhodnul začít psát blogy. Důvod byl tehdy nejasný. Člověk si myslí, že má veřejnosti co nabídnout, má toho tolik na srdci a chce se podělit. Nejdříve jsem se chtěl tedy podělit, na druhém místě jsem si chtěl do některých lidí rýpnout. Blog mi to usnaďňoval a pokud dodržím kodex, bude švanda. Nu a začal jsem. Co jsem čekal si už nedovedu vybavit, ale podle toho co se dozvídám od pana Bočka a mého svědomí, čekal jsem určitě úspěch. Setkal jsem se však naopak s kritikou. Za prve, že píšu bez diaktriky, za druhé, že urážím věřící a tak to šlo, jako lavina.

Po několika článcích jsem začal „ladit“ svoje vyjadřování a hlavně zjišťovat, že úspěch je zatím na míle daleko. A nepřijde, dokud nedokáži najít skromnost a nevyjádřím dokonce respekt k jiným. Zda jsem se v diskuzích bránil neslušně, to už nevím, ale vím, že jsem se bránil. Sem tam mě přichází na mysl vzpomínka, že jsem nebyl právě ten nejslušnější diskutér. To bylo za dob, kdy se diskutovalo pod anonymem. Mohl bych lehce zabrousit do svých 1000 i více článků  a najít ty diskuze, ale každý ví, že je to mravenčí práce a nestojí to ani za to. Co bylo, to bylo.

A čas běžel. Dost se toho líbilo, jinak by mně admini nenabídli VIP a to mě překvapilo, to přiznám. Ale za to jsem zase schytal nadávky, jak může takový troll být VIP, však to znáte. Ale jistě každý ví, že nemůže být člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Takže mne nevyjímaje, dostával jsem lekce, které mi dost vadily. Vadily mi, kdo to nepřizná že mu vadí kritika, ten lže. Byly doby, kdy jsem se obrnil slovy: “Mně je to jedno, psát budu co chci, ať se jim to líbí, nebo nelíbí“ a psal jsem dál. A proč jsem psal? Bavilo mne ne jen to psaní, bavilo me provokovat.

Nemohu mluvit za ostatní blogery, ale tuším, že mají podobné důvody. Dostali jsme dar se umět vyjádřit slovem, víme, že slovo je zbraň a kdo jej umí dobře použít, můžeme lidi ranit a tak píšeme a píšeme a občas zraňujeme. Už jsem chtěl několikrát psaní ukončit, dokonce jsem to udělal veřejně a přešel do Lidovek, ale nudnost jejich blogu mě zahnala zpět na idnes. Jsem ten, který nikdy nechtěl doslova ublížit, ale jen maličko podpíchnout Ne vždy, pro Kristovy rány, aby si snad někdo neudělal úplně negativní názor. Napsal jsem také řadu článků citlivých, velmi prolidských a bez jakékoliv snahy někoho zranit, ale mnoho jich tam je, které se dají zařadit do kategorie „útočím útočíš, útočíme“.

Dávno již nebojuji a hlavně neprovokuji, jako jsem bojoval ve svých diskuzích dřív, jen tehdy začnu, když mě někdo opravdu nakopne neprávem, pak zaútočím, ale jinak ne. Změnil jsem se. Píši rád, hledám stále jen tu spokojenost a laskavost. Dosud jsem ji ale nenašel a myslím, že nenajdu, takže psát dál?Uvidíme. Asi ano. Zatím si sypu popel na hlavu a prohlašuji ze za nafoukaného, po slávě toužícího blogera. Nedá se předpokládat, že moje nitro každý pochopí. Ani to nejde. Ať napíšete co chcete, najde se vždy ten, který si neodpustí rýpnout. Takže přijímam kritiku své osoby a ponechávám si titul ubohého blogera. Na štěstí vím, že nejsem na blogu sám.

 

Frank Krejčí

 

 

Autor: Frank Krejčí | pondělí 21.4.2014 13:59 | karma článku: 17,16 | přečteno: 1003x
  • Další články autora

Frank Krejčí

Transgederová žena není žena

Tohle téma mně užírá nervy, protože jsem nucen, tedy ještě ne, ale ono to přijde, předstírat, že se dívám na květinový kout a při tom se dívám na hnojiště. Tak to cítím.

30.11.2019 v 5:37 | Karma: 40,47 | Přečteno: 1529x | Diskuse| Společnost

Frank Krejčí

Moje bývalé politické dohady s nebožtíkem tchánem

Kolik je to už roků? Můj bože, snad víc jak 30 let, určitě víc jak 30. Co jsme se s tchánem nahádali. On zarytý komunista, já mladý protikomunista s hodně horkou hlavou. Pamatuji si ale jen některé scény. Ty, které byly ostřejší.

20.11.2019 v 4:01 | Karma: 30,03 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Politika

Frank Krejčí

Genderové hádky, aneb král není nahý

Asi nebude nutné zacházat daleko do minulosti a vysvětlovat, že pokud naše historie je dohledatelná, nezdá se mi, že se tam našlo období, které připomíná dnešní svět, dnešní dobu zvratů a s tolika lidmi duševně odlajdačenými.

19.11.2019 v 2:30 | Karma: 30,81 | Přečteno: 859x | Diskuse| Společnost

Frank Krejčí

Eutanazie je útěk od utrpení

Rád bych začal snahou o úsměv, protože smrt je jakési vysvobození z lidského „pekla“ do neznámého ráje. Takový dobrý důvod k oslavě. Ale nejde mi to.

29.10.2019 v 3:08 | Karma: 19,83 | Přečteno: 427x | Diskuse| Společnost

Frank Krejčí

Maminka chtěla mít z chlapečka holčičku, skončila u soudu

Před 50-ti léty, co padesáti? I před 20-ti léty by žádnou matku ani nenapadlo si usmyslet, že jedno z jejích dětí je holka, když se jí jasně narodil zdravý kluk.

26.10.2019 v 6:55 | Karma: 34,16 | Přečteno: 1270x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 38775x
Stále ještě optimista. Někdy se ale divím, že ještě jsem.