Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Eutanazie, kdo si vůbec dovoluje rozhodovat zda mohu umřít či ne?

Mám na tohle ostře vyhraněný názor a nedám si vymluvit, že já, jedinec, který vlastní svůj život si nesmím naordinovat svoji vlastní smrt? Skoro nikdo se ale neumí zabít sám. Není to tak jednoduché. Proč lidé, se srdcem na pravém místě musí být šikanováni a dokonce trestáni vězením za to, že se smilovali a pomohli mi odejít z tohoto světa? Jak si tohle může zákonodárce vůbec dovolit?

A hned vám povím proč. Eutonazie je největší akt lidskosti, jaký se dá mezi námi najít. Nesouhlasím a znovu zdůrazňuji, že dokonce tvrdě nesouhlasím s odpůrci eutonazie. O nějakém zneužívání není řeč, neboť když by zákon měl rozum, tak se dá nejdříve nařídit kompletní lékařská prohlídka, sesbírat třeba 3 různé názory 3 rozdílných lékařů, potvrdit přicházejíci smrt, (na příklad rakovina v pokročilém stadiu) a zbytek ponechat na trpícím. Nikdo nechce umírat v bolestech a že to jsou kruté bolesti mohu potvrdit. Ne za sebe, ale za jednu moji známou, starou paní, která umírala na rakovinu jater. Pracovala pro mne jako servírka několik roků. Sladká, snad nejsladší to žena jakou kdy svět nosil. Byl jsem u ní několikrát, když už měla hospice ve svém domě, kteří s ní nedělali nic jiného, než ji cpali morfium, jinak řečeno ji udržovali  grogy, aby bolest nebyla až zase tak silná a dívali se na to, jak trpěla a čekali klidně na ten její poslední dech. To je humánní? Při mých návštěvách jsem u její postele plakal jako malý chlapec. Nestydím se za to. Prosila mě i pod silným morfiem, abych ji pomohl umřít. Ty bolesti byly k nevydržení a já jen seděl a plakal. Pomoct jsem jí nemohl. Její oči ke mně mluvily, měla v nich slzy a nepopsatelný smutek.

Vím co za tím je a divím se, že v Česku, kde je větší část obyvatel nevěřících se takové zákony schválily. Je to až pohoršující. Pošukaní politici, kteří dělají vše co je na západě a to napodobují jako opičky.

Ten kdo provádí eutonazii odborně, umí sestavit poslední kroky pacienta tak, že pacient sám, pokud je při smyslech provede vlastně sebevraždu. A je pokoj. On netrpí, rodina netrpí a nikomu se tím neskřiví vlásek na hlavě.

Souhlasím s tím, že eutonazie by měla být hlášená, evidovaná, aby se nezneužívala, tedy aby si nezabíjel kdekdo kde koho, ale povolená a to plně povolená. Je to život onoho jednotlivce a když chce jít, nechejme ho jít.

Na druhé straně posíláme mladé kluky do válek, kde umírají nedobrovolně, a to je humánní? Neměli by se lidí spíš stydět za tohle? Poslat na smrt mladý, fungující život pro zájmy jiných? Kde je v tom logika? (Zde nezahrnuji přímou obranu vlasti.) Rozhodnutí člověka, jež si přeje umřít musí být lekařsky schváleno, prošetřeno, zaevidováno. To je můj názor. Mladý kluk, někdy sotva 20ti letý ale umře jen tak. Pro blaho vyvolených? Jde tam jako do mistnosti, kde se hraje ruská ruleta. Snad přežije, snad ne. Co na tom? Další ho ihned zastoupí, války se musí vést. Hnus ve zvráceném světe. Jen doufam, že mě trefí šlak bez varování, neboť ani já nejsem moc velký hrdina a představa ležet v posteli, čůrat do pytlíku a další potřeby dělat do mísy, kterou budou sestřičky odnášet s hlavou otočenou co nejdále od mé nadílky ....jen to ne. To je představa na bodnutí a to bodnutí je ten největší problém. Moje jediné přání je buď zemřít jako podťatý strom, nebo použít eutonazii. Jiné řešení nevidím a vidět nechci. Mám na to právo.

Frank Krejčí

Autor: Frank Krejčí | úterý 26.8.2014 9:56 | karma článku: 34,04 | přečteno: 1414x
  • Další články autora

Frank Krejčí

Transgederová žena není žena

Tohle téma mně užírá nervy, protože jsem nucen, tedy ještě ne, ale ono to přijde, předstírat, že se dívám na květinový kout a při tom se dívám na hnojiště. Tak to cítím.

30.11.2019 v 5:37 | Karma: 40,47 | Přečteno: 1529x | Diskuse| Společnost

Frank Krejčí

Moje bývalé politické dohady s nebožtíkem tchánem

Kolik je to už roků? Můj bože, snad víc jak 30 let, určitě víc jak 30. Co jsme se s tchánem nahádali. On zarytý komunista, já mladý protikomunista s hodně horkou hlavou. Pamatuji si ale jen některé scény. Ty, které byly ostřejší.

20.11.2019 v 4:01 | Karma: 30,03 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Politika

Frank Krejčí

Genderové hádky, aneb král není nahý

Asi nebude nutné zacházat daleko do minulosti a vysvětlovat, že pokud naše historie je dohledatelná, nezdá se mi, že se tam našlo období, které připomíná dnešní svět, dnešní dobu zvratů a s tolika lidmi duševně odlajdačenými.

19.11.2019 v 2:30 | Karma: 30,81 | Přečteno: 859x | Diskuse| Společnost

Frank Krejčí

Eutanazie je útěk od utrpení

Rád bych začal snahou o úsměv, protože smrt je jakési vysvobození z lidského „pekla“ do neznámého ráje. Takový dobrý důvod k oslavě. Ale nejde mi to.

29.10.2019 v 3:08 | Karma: 19,83 | Přečteno: 427x | Diskuse| Společnost

Frank Krejčí

Maminka chtěla mít z chlapečka holčičku, skončila u soudu

Před 50-ti léty, co padesáti? I před 20-ti léty by žádnou matku ani nenapadlo si usmyslet, že jedno z jejích dětí je holka, když se jí jasně narodil zdravý kluk.

26.10.2019 v 6:55 | Karma: 34,16 | Přečteno: 1270x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  17:55

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 38775x
Stále ještě optimista. Někdy se ale divím, že ještě jsem.