Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AEA

Dobry den pane Krejci; Novodobi pani/sodruzi (vyberte jako se hodi) maji zajem jenom se drzet svych teplych mistecek a nekoukaji na to co je dobre pro Cesko anebo Evropu. Mne to pripada jako bych se z dalky koukal kukacci hnizdo (Evropou) jako z filmu Milose Formana. I kdyz to vidim z te dalky co se deje nemuzu tomu uverit. Nenajde se jeden jediny rozumny politik ktery by rekl: tak todle ne, todle je proti vsem Evropskym zakonum... Hlavnou vinu ma Recko ktere benevolentne necha ty kriminalniky prevazet lidi na ostrovy aniz by jim v tom zabranili. Jsou uplne zdegenerovani a neschopni ve vsem. Zil jsem v GR 3 roky a jedine co tam delali byl strajk kazdy druhy den...  deset druhu kom. stran... kazdy si dela co chce a zadne hranice anebo zakony neplati pro ne... Evropo plat... Recko  EU melo byt vyhozene protoze jenom podvadi a taha penize, a hlavne neochranuje  hranice EU za co dostava 160 mil euro rocne. Zveda se mi zaludek... sbohem Evropo... salem alejkum

Please, rozsirujte dal, at lidi vidi a vedi co za podvodyse dejou s emigrantama, vetsina novin to taji >>

>> http://absolon.blog.idnes.cz/c/476252/valka-o-evropu-uz-zacala.html

1 0
možnosti
DT

Ráda vás vidím a moc vás zdravím, Franku. :-)R^

Co vy na Německo?

0 0
možnosti
Foto

Zdravim. Vsem dekuji za privitani. Nevim vsak zda mi to vydrzi. Ale jsem v poradku a omezeni ve psani blogu mi pomohlo si udrzet chladnou hlavu a i ty "horecky" take presly.

0 0
možnosti
PB

..... nóóó, tak trochaj čerstvej krve do žil ;-)  .... rád Vás "vidím" !R^

0 0
možnosti
JS

Vítejte pane Krejčí, vaše blogy jsem četl velice rád. Patříte mezi blogerskou elitu. R^

3 0
možnosti
Foto

Hehe, pane Svoboda s tou elitou bych to neprehanel. Necitim se na to. Ale moc dekuji za pekna slova.

0 0
možnosti
PBR

oooo Frank je tady. Ani chlape netušíš jak se mi ulevilo. Psal jsem Ti po těch katastrofách několik mailů a už jsem měl fakt obavy..

Každopádně vítej zpět a ať Ti to píše jako vždy :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle zadnou email jsem nedostal. Ver mi. Mas spravnou email adresu? Diky za privitani.

0 0
možnosti
LN
Foto

Vítám Franku a R^.

1 0
možnosti
MK

R^ Píšu to o chloupek jemněji, ale stejně. Viníkem exodu nelegálů do Evropy je nečinnost EU a zrůdné počínání Merkel a spol. V zákulisí jsou zájmy USA, Ruska a nadnárodních koncernů.

2 0
možnosti
Foto

Prave proto moc nepisi, nebot ja ma prorizlou hubu a neumim ji udrzet "o chloupek jemnejsi". ale diky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 38775x
Stále ještě optimista. Někdy se ale divím, že ještě jsem.