Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^

Snad jen, že kdys to plachtovému bolš. plátku nikdo nebaštil. Dnes ovšem ,,nezávislým" mediím kde kdo. A ti ,,kdekdo" jsou dnes drobítko dost vykulení 8-oaž dezorientovaní, ti ,,pravověrní" pak až vzteklý;-€. Největší dilema dneška pak je, jak to vše ,,lidu" podat a  ,,správně" vysvětlit;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano máte pravdu. Tyto otázky si nekladete jen Vy, ale celá inteligentní menšina zde na diskusích. Karma R^

2 3
možnosti

Na jaře jsem si při čtení diskuzí pod svým blogem připadal jako Hitler , ale s uspokojením musím konstatovat  , že situace s agresivními sluníčky se začíná zlepšovat. Tedy z mého pohledu. Ke knížeti jen jediné. Včera jsem se chvíli díval na OVM. a tam jsem se dozvěděl  , že za invazi imigrantů vlastně může Rusko.

1 0
možnosti
Foto

Tak to neni prekvapeni, pro mne ano, ale jinak asi ne. Pro pana krale tak nakonec Rusko muze i za Tayphoon co tu dnes mame. Asi jo. To me teda nastvalo. Ten Putin se plete i do Filipin?

2 2
možnosti
Foto

Ahoj Franku. Jsem rád, že jsi přerušil bobříka mlčení a hned to stojí za to.

Ten postřeh o "knížeti" je vynikající.

4 2
možnosti
Foto

Nazdar Jiriku. Mlceni je zlato. Vsak to znas. Jen sem tam mi to neda a musim "plknout" aby rec nestala.. Zase jednou na videnu. Tvoje clanky nabyvaji dobre urovne. Rad je ctu.

1 2
možnosti

Velmi sžíravá pravdaR^ Článek je moc dobrý.

8 2
možnosti
Foto

Sžíravá pravda. to je super vyjádřeno. Sžíravá porada, hehehe. Díky.

3 0
možnosti

Frank "WELCOME BACK"R^

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS