Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

..... ale ináč obdivuhodná sebereflexe, žejo V?!

0 0
možnosti
SB

Já jsem při čtení článků pana Procházky měl vždy pocit, že ten člověk potřebuje pocit nadřazenosti nad jinými lidmi. Proto se dal na tuhle dráhu předstírané inteligence a předstíraného morálního gigantství. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdybych mohl nahlédnout do jeho duše a přečíst si tam, že v reálu moc dobře ví, jaká je pravda, ale při tomhle vystupování navenek se cítí něco extra, něco více než většina obyvatel této země.

Stoprocentně to samozřejmě vědět nemohu, ale je to můj dojem.

9 0
možnosti
JC

Jo. Mám z něho podobný pocit. Ty pózy, ty doslova knížecí rady (poslouchat zřejmě umí dobře) jsou takovou jeho berličkou a klepadlem zároveň. Klepadlem myslím tím na dveřích, které jsou mu ještě zavřené, ale co kdyby, že ...

3 0
možnosti
JC

Velmi pěkně, trefně napsáno, Franku! Přesně tyhle pocity jsem měl při čtení článku toho chlapce. A přesně nejvíc mně nadzvedl ten jeho výrok "... údajně pozvala ..." Článek plný polopravd, smyšlenek až lží z knížecí dílny. Ani se mi tam nechtělo reagovat, nakonec mu to v diskuzi napsali mnozí dobře. Myslím si, že mladík udělal TOPce medvědí službu a doufám, že těch voličů bude minimum. Protože než tohle mít zase někde v parlamentu, senátu a nedejpřírodo ve vládě, tak to se snad raději odstěhovat na Filipíny ...

Zdravím Vás.

8 0
možnosti
Foto

Tak na Filipiny bych to i doporucoval. Je to zde pro muze, jako kdyz decko prijde do obchodu s cukrovinkami. Jinak stejny nazor mam take.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 38775x
Stále ještě optimista. Někdy se ale divím, že ještě jsem.