Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

.... bych sa teho nebál,- vona ta písnička zase přinde do kursu a někomu z teho bude hóóódně ouzko !R^

0 0
možnosti
JC

Ano.

A vzpomínám si, že v 90. letech tihle lidé občas zpochybňovali u tu hymnu, že prý je nemoderní, sentimentální, že jiné státy mají lepší a podobné hovadnosti.

1 0
možnosti
JC

Souhlasím. Dobrý článek, FrankuR^

1 0
možnosti
BM

Ano. To co chybí Čechům je hrdost. Hrdost na to že žijeme v této zemi a chránit si ji. A že u nás není tolik muslimských imigrantů? To chce čas a budeme se divit. Zatím jsme schopni házet špínu jeden na druhého a slovo demokracie nám mnoho neříká. Žijeme v spolu v jedné zemi, není lehké to pochopit.

0 0
možnosti
Foto

Vítejte po delší době. Nebo jsem Vás propásl ?

Souhlas s panem Vlkem. Muslimů tu opravdu nemáme a mešitu jsem už dvacet let neviděl. Co jsem přijel ze Saudie.

Případné imigranty nijak nevítám. Migrace je ovšem stará jak lidstvo samo. Sám to jistě víte. Co s tím ?? Střílet na hranicích ? Čínskou zeď ? Nevím a obávám se , že jednoznačné , absolutní řešení ani neexistuje.

V žádném případě to ale není řešení dle Konvičky.

No , uvidíme.

0 1
možnosti
DV

D23a93v78i45d 32V96l63k

8. 2. 2016 8:12

No nevím pane Krejčí, když se oprostím od všech emocí a také od toho, že nijak nemiluji obyvatele z širšího okolí Arabského poloostrova, Musím říct ,že v ČR v podstatě žádní muslimští imigranti nejsou a nikdo nás neohrožuje. Největší bordel, jak v duších, tak v ulicích tady dělají naší spoluobčané z iniciativ bojujících proti islámu. Místo toho abychom si užívali ekonomické konjunktury, se tady rozeštváváme jak psi.

1 2
možnosti
Foto

Franku, karma. Ani já to nechápu.

3 0
možnosti
IN

P.Lancik,zpívejte kde chaloupka moje!

0 0
možnosti
JL

Ja jsem ze zeme moravske a zeme ceska nikdy mym domovem nebyla a nebude. Co mam tedy zpivat?

2 4
možnosti
Foto

Jsem z Olomouce, ale cimprlich jako vy teda nejsem... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 38775x
Stále ještě optimista. Někdy se ale divím, že ještě jsem.