Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Viděla jsem jen titulky...nechci číst, co se na to nabaluje. Hned po pohřbu...Koneckonců bulváru poslouží úplně všechno a mně to vadí. Pokud je to pravda, že neuvedla ta jména všechna i když tam všichni stáli. Všechny stály...je to podivné...neštastné, řeknu. A opravdu tohle clovek v té situaci spolkne, ale s dotyčnym nema sílu řešit. Věřím. Tohle nikdo neudělá. Ten pocit křivdy známe všichni. Spíš se člověk stáhne a mlčí. JB... ve srovnání s panem Czendlikem...toho jsem viděla a dojalo mne to civilní a krásné slovo...a laskavé pojmenování všech dcer...asi prohrávà. A bohuzel mám zase ten blbý pocit, za který to asi slíznu, že tak nějak Jiřina Bohdalová neumí někde chybět. Ale do osobních vazeb nevidím. Opravdu ne. Pokud byly tak velké, Karel Gott byl vždy distingovaný a dcery a vztahy neprevadel do řešení mimo ně a do světa ani naznačením...A tak by to natolik blizky pritel rodiny jakym dost mozna opravdu pani Bohdalova byla...mohl tušit, s tím pak i pracovat:) myslím si. Možná výpadek...a tak mě někdo opravte:)

1 0
možnosti
TG

T58o29m15á66š 30G24a85y53e34r

16. 10. 2019 12:50

:-)Srdečně Tě zdravím, Franku! Chyběl jsi tu!

0 0
možnosti
Foto

Snad i prosvištění češtiny by nebylo autorovi na škodu. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Postavit se k tomu teď stylem "nejlepší obrana je útok" je zbabělé.

2 0
možnosti
PK

Takovéto opomenutí a ještě ve velmi sledovaném veřejném prostoru jistě poraní. JB by se měla asi lépe připravovat a možná bylo lépe se jen pietně zúčastnit.

1 0
možnosti
Foto

Možná se .B. jen opomenula zmínit. Proč to hned brát jako její zlý úmysl? Nebyla to jen J. Bohdalová, která s vážnou nemocí a odchodem Karla Gotta zmiňovala především jeho dvě malé dcery. Stačí si vzpomenout jak se vyjadřovala různá média. A že se jedna ze starších dcer ozvala a vytkla jí to, se nedivím. Asi tu křivdu, že jsou obě opomíjeny, nesou dlouho. V takových situacích, jako je pohřeb otce, pak emoce vystupují na povrch. J. Bohdalová se jí dodatečně omluvila, a to je dobře. (Jak vidět, staré křivdy vyvolávají křivdy nové - a je to smutné). ;-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 38775x
Stále ještě optimista. Někdy se ale divím, že ještě jsem.