Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To, že američané seděli v Plzni a čekali jak to dopadne, to je pravda, ale proč tam čekali? To že tu byla mnichovská zrada, ano byla, ale nesouhlasili s tím všichni na západě.... stejně jako všichni na východě nesouhlasili se Stalinem a pozdější okupací CSSR.... svět není černobílý

1 0
možnosti
VM

Tak i to čekání v Plzni bylo výsledkem nějakých jednání, nějakých dohod. Ale položme si otázky:

Financovaly americké banky i fašistické Německo?

Proč nevstoupily USA do války ještě před tím, než byla vlastně 2. sv válka rozhodnuta? Tedy třeba před Stalingradem.

Proč vstupuje USA do války na evropském kontinentu až v okamžiku, kdy je nepopiratelné, že by rudá armáda (třeba za cenu ještě větších ztrát) prošla celou Evropou?

A ano, nic není černobílé. Tedy není možné nahlížet ani na západ, ani na východ černobíle.

2 6
možnosti
JC

USA dávají na zbrojení 35% prostředků světa, Rusové jen 3 %. Kdo nás asi tak ohrožuje více? Ostatně nebýt Roosevelta, Churchilla a Stalina, kteří si v Jaltě rozdělili Evropu, vypadaly by naše dějiny asi jako v Rakousku, které Sověti poslušně opustili a nechali přirozenému vývoji.

2 1
možnosti
VM

V jádru bych s Vámi souhlasil a dávám karmu.

Pokud je v článku nějaká nepravda a já ji nevidím, tak mě prosím upozorněte.

A ano. Dnes nechceme vidět, že dvakrát největší utrpení nám způsobili Němci. Nechceme vidět, že to byl západ, kdo nás obětoval v roce 38 a následně 45.

A ještě bych doplnil jedno obrovské utrpení zemí Koruny české, jeden národ, se kterým jsme nikdy neměli "problém". A to sice Švédové . Během Třicetileté války byly zničeny cca 2/3 měst a obcí a zabity cca 2/3 obyvatel.

Pak mi skutečně nezbývá než dojít k závěru, že současná protiruská histerie je jenom součástí cílené propagandy.

4 6
možnosti
JS

J86a28n 35S92o50u79č32e69k

23. 10. 2019 10:30

Naprosto souhlasím. Je historickým faktem, že po staletí k nám největší hrozby přicházely ze západu.

1 0
možnosti
Foto

Hodně zloby zde nacházím. No nic, není člověk ten, aby se zalíbil lidem všem, Nemá tedy cenu odpovídat na jednotlivé přízpěvky. K jednomu však musím něco dodat. Karel Trčálek. Trčí tu pěkně dlouho a napsal jak se dozvídám 1195 článků a furt není VIP, to ho jistě zlobí....tak si otírá hubu o někoho, koho nezná a neví, že když já zde začal psát, on ještě trénoval gramatiku. No nic., Zetej se karle některých, co mě pamatují, je jich tu hodně. Oni ti poví kolik jsem toho napsal já. Nebo potvrdí čas kdy jsem psal blogy já a za co jsem dostal VIP. Buď zruv Karle.

2 5
možnosti
Foto

on se toho VIP vzdal, jinak by jím byl...

5 0
možnosti
KB

K13a64r13e20l 65B47o23k

22. 10. 2019 23:48

Za svůj život jsem přečetl mnoho různých inspirací, ale tato vše překonává.

2 0
možnosti
KB

K91a22r71e92l 58B88o33k

22. 10. 2019 23:46

Za svůj život jsem přečetl nesmyslných inspirací, ale tato vše překonává.

1 0
možnosti
OH

Taky si myslím, že s Ruskem nemáme moc společného. Historicky vůbec. Pod správu Ruska jsme se dostali až po válce díky Jaltské dohodě o rozdělení Evropy mezi vítězné mocnosti a pro nás to věru nebyl šťastný úděl. Nejsme ani kuturně na stejné lodi, oni patří se svojí kulturou a mantalitou stále spíš někam do Asie, zatímco my jsme byli po staletí kulturně a historicky součástí středoevropského prostředí, součástí evropských dějin a po staletí jsme tento prostor sdíleli společně s Němci a Rakušany.

8 1
možnosti
Foto

Ano, s Němci a Rakušany jsme se potýkali o stejný životní prostor.

1 1
možnosti
Foto

J57a38n 53V55l47a87d35y93k52a

22. 10. 2019 20:07

Historicky a troufám si tvrdit i genově máme přeci jen blíže k tomu Německu

4 0
možnosti

nacismus, který zplynoval např. 6 milionů židů včetně dětí a žen a podle Heydricha zde nebyl prostor pro český národ (384 000 čechů zahynulo), k tomuhle blízko nemám

4 3
možnosti
JJ

...dobrej parťák pro Petříka:-P

3 1
možnosti
JJ

;-Da pro Olšáka taky...

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
14 4
možnosti

P80a14v16e42l 73Č27e44r33n78ý

22. 10. 2019 18:28

...je...a už dlouho:-)

4 2
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 38775x
Stále ještě optimista. Někdy se ale divím, že ještě jsem.