Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Někteří jedinci to mají tak zařízené, že vše co překračuje jejich horizont, je vlastně uráží. Odpověď je v šíři horizontu.

5 3
možnosti
Foto

Človeče, já Vám mam pomalu problém s vykáním. Fakt. Tohle je přesná ukázka. Škovorecký píše jak se Čermáci najednou stali Czermaky a koukám Frantové Franky. Ale teda v totálně jiné době a v místě řekněme - a předpokládám, totálního frýdomu. Ale jak vidno, jeden by mohl bejt Frančesko, Francois nebo Ferenc a pocit blbého stihomamu bude mít, jako by vodsud paty nevystrčil. A zůstal někde bez dospění... lásku k lidem Vašeho typu ode mne moc nečekat. Nejsem smířlivá k těm, co nenechají ty ostatní být a žít, když v jejich botách nechodí a vůbec neví, a obviňujou je neslušně takovýmhle žvaněním z naprostých blbostí.

7 7
možnosti
PC

Pane Krejčí, evidentně máte o v tomto minimum znalostí. Pan Vodvářka se k této problematice vyjadřuje velmi přesně i ze své vlastní praxe.

Já osobně mohu jeho slova potvrdit, protože jsem se s takovými lidmi osobně setkal. A věřte mi, že si toto utrpení nezvolili dobrovolně - ba naopak, prošli si peklem, přičemž to mnozí psychicky nezvládli a pozemského života se ve svém zoufalství raději vzdali.

Vy posuzujete tuto problematiku jen z pozice své vlastní nevědomosti - to je vždycky nejen špatně, ale takový pohled se může stát i nebezpečným. Svědčí o tom nejen historie, ale i projevy a skutky náboženských fanatiků a demagogů.

9 2
možnosti
JS

Zajímalo by mě, jak se člověk musí hodně nudit, aby se zaobíral takovými věcmi, asi hodně...

4 4
možnosti
Foto

Nejspíše jste 100% chlap. Jak Vás obtěžuje někdo, u koho to tak není?

Přál bych Vám rozhovor s někým, kdo se narodil s penisem, ale jinak je to žena. Co musí prožívat, jaká je reakce okolí, rodiny atd. Mám tu možnost to slýchávat občas ve své práci, mám možnost mluvit i s rodiči tohoto člověka. A jsem šťasten, že mých tří dětí a mne a mé ženy se to netýká. Protože si nikdo neumí představit, co všichni prožívají

A nikdy, nikdy bych nesoudil, jako to děláte Vy.

13 4
možnosti
Foto

je skvělé, když si lidé zachovají zdravý rozum, i když lidstvo jako celek blbne, Jarna R^

3 1
možnosti
Foto

Sorry Jáma se tam omylem vloudila. Samozřejmě Karma

2 1
možnosti
Foto

Dobrý den Franku, čím Vás ohrožuje, pokud se trans žena identifikuje jako žena? Čím snížila Vaši kvalitu života? A ve školách nikdo nevyučuje, že je super homosexualita.Ale to že, "jiná" orientace z člověka ještě nedělá odpad.Možná to nevíte, ale mladí lidé dřív často třeba páchali sebevraždy nevědouc co se sebou.Nevěřím, že tohle chcete, jen nejste dost informovaný.

11 3
možnosti
PK

Popravdě řečeno celé transdiskusi příliš nerozumím, ale to kafe a obídek v sněmovní kantýně pro chudáky poslance to mě vždy rozjitří mysl. Tak jen doufám,že mě nesmáznete,bo jsem mimo téma...:-)

3 1
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 38775x
Stále ještě optimista. Někdy se ale divím, že ještě jsem.