Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Odpovim jen těm, kteří si pletou změnu pohlavi se změnou jména. Tedy mi předhazují, že jsem si nechal změnit jméno z František na Frank. Tak za prve jsem se jako František nenarodil. Kdyz jsem se narodil, neměl jsem jméno žádné. Dali mi ho rodiče až pár dní později. Toto vysvětlení je pro ty méně chápavější.

Za druhé, František bylo ok jméno dokud jsem nepřišel do Ameriky,kde si s tím jménem František nevěděli rady, douhé hláskování, pořád se ptali jak dál, chyby, opravy..na váíc bych byl pořád Frantisek a ne František..tak proč nevyhovět a neudělat tuhle změnu, když byla možnost. Změna jména z praktických důvodů, z dlouhého na kratší a u nich známější. To nebyla změna pohlaví a otravování zbytku okolí aby mě respektovali že jsem Frank.. To nebyla změna identity z František na Andulku. Takže pláčete na jiném hrobě kritici. Vám nedošlo, že to, co od nás tihle "chudáčci" chtějí je se přizpůsobit jejich náhledu na svět a říkat jim chlapci i když je jasné, že jsou děvčátka. Ok? O to v tomhle článklu šlo. Víc se vyjadřovat nebudu.

0 0
možnosti
JT

J46i68r12i 16T10i53c21h90y

30. 11. 2019 18:40

Popsal jste to skvele, ale bohuzel skutecnost je takova, ze ty ruzne nepatrne mensiny na "zapade" dnes jiz plne ovladaji nejen vseobecne mysleni, ale i zakony. Vas clanek by vam nejen neotiskli, ale byl byste pohnan pred tribunal lidskych prav a souzen pro sireni nenavisti. Do Ceska se tento zlorad jeste nedostal, ale musime se obavat nejhorsiho, protlacuje se to stale vice.

2 1
možnosti
MP

To video je 4 roky staré. Teď něco z letošní Británie. Ředitelce sdružení CitizenGo hrozí vězení a peněžní trest za kritiku transgendrové operace šetnáctiletého chlapce ( provedeno v Thajsku, v Británii nebylo možné a i v Thajsku to hned poté zakázali ). Zdroj : https://www.citizengo.org/sk/fm/174137-zachranme-caroline-farrow-pred-vazenim?utm_source=tw&utm_medium=social&utm_content=typage&tcid=60905181

1 0
možnosti
MV

Vám je divné, že někdo sám sebe sexuálně identifikuje jinak, než jak se narodil. Mně zase může být divné, že si říkáte Frank, ale zřejmě jste se narodil jako František. Ale je mi to burt. Žít a nechat žít - to neznáte?

5 4
možnosti
JT

J21i86r65i 43T74i44c32h98y

30. 11. 2019 18:31

Vynikajici logika;-D

2 0
možnosti
JD

pokud takhle řešíte

každou patologickou situaci na kterou narazíte .. no to potěš koště :-)

1 1
možnosti
Foto

Hehe, nejlepší je neřešit nic, že jo? Ono, to , co se zde na bloku občas řeší mě také často překvapuje.

0 0
možnosti
Foto

Ja sa cítim ako kráľovná a trvám na tom aby ste ma oslovovali vaše veličenstvo. V opačnom prípade ste netolerantný.

5 0
možnosti
JD

tomu nevěřím.... vy jste Bůh

0 0
možnosti
JR

J18a34n 33R19á55ž

30. 11. 2019 10:45

Pamatuji dobu, kdy Franta který se považoval za Františku a sexuálně ho přitahovaly střídavě ženy i muži, se s chlápkem, kterého sexuálně přitahovaly mladé dívenky, setkávali v ordinacích psychiatrů nebo chodbách v Bohnicích. Dnes se setkávají v průvodech, které chtějí pro abnormálně orientované různá privilegia. Nevím, jestli je to způsob prezentace abnormality, nad kterým bychom měli hromadně "jásat".

PS. Chápu, že být od přírody "obdařen" sociální deviací, vytváří psychický tlak na takové jedince, ale tím že většinou nevytváří společenské nebezpečí, je dobře tuto abnormalitu respektovat, případně zajistit její léčení, ale to je asi tak všechno, co po nás jedinci takto postižení mohou chtít!

7 0
možnosti
JD

má pravdu ... to věčné a nekonečné strkání pod nos, jak je skvělé být transgender, lesba či homosexuál, přepisování pohádek či jejich zakazování, vymýšlení problémů kde nejsou a potom dojit peníze z rozpočtu na jejich řešení .. no taky je mi bliv*o

6 0
možnosti
PC

Pane Doutnáči, to, co píšete (přepisování pohádek, "skvělé být transgender" a jiné zvrácenosti, které nám jsou jistými kruhy vnucovány), už ale není problém transsexuality jako takové, ale těch, kteří se skrze ni chtějí zviditelnit, vidouce v tom samozřejmě pouze svůj vlastní prospěch s vidinou zisku. (sami totiž transsexuály nejsou!).

To pak vrhá špatné světlo na problém samotný, protože mnozí tzv. "normální" lidé nejsou ochotni si najít potřebné informace.

Podobně je tomu např. i s feministkami, které naprosto ignorují existenci tzv. mužského a ženského principu, z nichž každý představuje své typické charakteristiky, kdy ideálním výsledkem vývoje každé osobnosti je vyvážený stav obou těchto principů.

Shrnu-li to - pohled na transsexuály je bohužel značně negativně ovlivněn výše uvedenými počiny různých skupin, kterým nejde o nic jiného něž jen o vlastní zisk, zviditelnění se a o snahu co nejvíce přispět k rozvracení společnosti a vymýcení jejích skutečných hodnot.

Stejně tak zviditelňovat se skrze duhové akce LGBT je krajně pokrytecké a lidé, kteří normálně uvažují a žijí poklidně svůj běžný život (mám v tomto na mysli homosexuály a transsexuály) nemají zapotřebí se takových maškarád zúčastňovat a nechutně se předvádět.

3 0
možnosti
PT

P80e11t32r 63T22o86m86e58k

30. 11. 2019 9:43

R^R^R^Naprosto přesně. Svět se zbláznil a já abych se zařadil tak tvrdím, že nejsem mužský ale parní lokomotiva(takže další pohlaví). Když se podívám dolů, nevidím dvě nožičky ale osm koleček, funím a pára ze mě taky jde. Mám to už delší dobu a teď konečně vím, že už to mohu tvrdit nahlas, protože mě do cvokhausu nezavřou. To hrozilo dřív, když byl svět ještě normální.

7 1
možnosti
MV

Super, kdy budete potřebovat přehodit vyhybku? Rád to pro vás udělám.

1 1
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 38775x
Stále ještě optimista. Někdy se ale divím, že ještě jsem.